donderdag 4 oktober 2012

introductie


Hallo, welkom op mijn blog.
 
Een kort introductie:
Ik schrijf onder mijn meisjesnaam Elles Jansen, heb een leuk mannengezin met man, twee tienerboys en een eigenwijze hond. Sinds zes jaar zijn wij van Nederland naar België verhuisd en officiële grensarbeiders geworden. Het is geen schokkende emigratie maar er zijn duidelijk cultuurverschillen tussen Nederlanders en Belgen en ik prijs me gelukkig van beiden de leukste mee te krijgen. Mijn hobby’s zijn lezen, schrijven en vele genres muziek, film en detectiveseries (vooral uit Scandinavië).

Ik hoop je hier te verrassen met grappige anekdotes, mooie en pakkende gedichten en spannende verhalen. Alles ingegeven door dagelijkse gebeurtenissen dus voor jou vaak herkenbaar en met een draai van fantasie verwerkt tot waar je over wilt dromen of wat je ergste nachtmerrie wordt.
 
Graag nodig ik je uit om te reageren op mijn schrijfsels om te lezen wat je er van vindt. Ik hoop je hier nog vaak tegen te komen.

1 opmerking: